De Onderwijsdagen 2013

Vandaag heb ik een presentatie gegeven over de mogelijkheden tot hergebruik van OER/OCW in een formele onderwijssetting. De slides en de opname van de presentatie staan inmiddels al online.

Het was opnieuw leuk om bij de Onderwijsdagen aanwezig te zijn. Dit jaar leken De Onderwijsdagen erg in het teken te staan van Open Education. Dat is niet vreemd als je ziet welke ontwikkelingen daarin gaande zijn. Je kunt een heel aantal presentaties terugkijken op de website van De Onderwijsdagen. Ook de Keynotes vond ik erg interessant! Voor mij een geslaagde dag dus. Mooi om te zien wat er momenteel speelt in het Nederlands Hoger Onderwijs.

En hopelijk zien we een aantal deelnemers over een maand terug op de SIG Open Education Netwerkdag op 12 december 2013!

Comments are closed.