Voorleeshulp (BrowseAloud)

Sinds kort is BrowseAloud beschikbaar en functioneel binnen de digitale leeromgeving Blackboard. BrowseAloud leest (online) teksten (ook PDF en MS Word) voor. Hiervoor hoef je slechts het gratis programma te downloaden. Daarmee kun je vervolgens teksten laten voorlezen binnen Blackboard, maar ook op andere websites die aangesloten zijn op BrowseAloud.

Download BrowseAloud

Binnen Blackboard wordt eerst een jaar getest. Deze test zal daarnaast worden uitgebreid naar enkele TU Delft websites. In het voorjaar van 2010 zal deze testfase worden geevalueerd.